X
تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1402 - 10:30
کد خبر: 20746
گام بلند پتروشیمی‌ها برای تبدیل شدن به صنعت سبز
 

گام بلند پتروشیمی‌ها برای تبدیل شدن به صنعت سبز

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: صنعت پتروشیمی با اولویت قرار دادن صیانت از محیط زیست، با شتاب درحال تطبیق شرایط تولید با استانداردها و قوانین محیط زیستی و تبدیل شدن به صنعت سبز است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از نیپنا؛ داود عمادی در سی‌ودومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی با قدردانی از فعالیت‌های منسجم محیط زیستی شرکت‌های پتروشیمی و تاکید بر رعایت استانداردهای محیط زیستی کشور به بیان مفاد ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان عوارض سبز پرداخت.

وی افزود: شرکت‌های پتروشیمی در سال‌های گذشته روند تبدیل شدن به صنعتی سبز را با جدیت پیگیری کردند و امروز خوشبختانه این صنعت در میان برترین صنایع سبز کشور قرار دارد.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره میزان پرداخت عوارض آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی و تشریح ایرادهای قابل طرح در ارتباط با تبصره ۱ ماده ۳۸ مصوبه ۱۳۸۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: به‌روزرسانی انجام شده در قوانین عوارض آلایندگی که با پیگیری‌های متعدد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت نفت  انجام شد، فرصت مناسبی برای تشریح اقدام‌های شایان توجه صنایع پتروشیمی در حوزه پیشگیری و رفع آلایندگی‌هاست.

عمادی ضمن تشریح بندهای آیین‌نامه اجرایی عوارض سبز که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس رسیده است بر نگاه راهبردی این صنعت به تطبیق شرایط تولید با استانداردها و قوانین محیط زیست تاکید کرد و از تمامی مدیران این صنعت خواست که با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی، در اجرای قوانین مرتبط با عوارض سبز پیشرو باشند.

سی‌ودومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران‌عامل هلدینگ‌های پتروشیمی از روز دوشنبه (پنجم تیرماه) به مدت دو روز از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مشهد مقدس برگزار شده است.

انتهای‌پیام/

 
نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • گام بلند پتروشیمی‌ها برای تبدیل شدن به صنعت سبز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت