X
تاریخ انتشار: شنبه 28 مهر 1403 - 05:08
کد خبر: 24724
شتاب افت توليد گاز در پارس جنوبي كاهش مي‌يابد
 

شتاب افت توليد گاز در پارس جنوبي كاهش مي‌يابد

مديرعامل شركت نفت و گاز پارس گفت: با توجه به مواجهه كشور با بحث ناترازي انرژي، اجراي طرح‌هاي مختلف با هدف كاهش شتاب افت توليد گاز در پارس جنوبي در دستور كار قرار دارد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقاني صبح امروز (شنبه، 28 مهرماه 1403) در نخستین نشست شورای مدیران اين شركت كه با حضور معاونین، مدیران ارشد و مجریان طرح‌های توسعه‌ای برگزار شد، ياد شهيد «یحیی سنوار» از فرماندهان و رهبران جنبش حماس را گرامي داشت و گفت: تصاویری که از لحظات آخر زندگی این شهید والامقام منتشر شد، مويد آرمان‌های بزرگ رزمندگان جبهه مقاومت است. 

وی با اشاره به رویکرد خود از آغاز فعالیت در شرکت نفت و گاز پارس اظهار کرد: در این مدت‌زمان کوتاه، تلاش شده است تا با شناخت چالش‌ها و فرصت‌ها از یک سو و شناخت سرمايه انسانی و ظرفيت‌هاي مدیریتی از سوی دیگر، بتوان متناسب با نیازها و اولویت‌های احصاء شده، به سمت تصمیم‌گیری‌های درست حركت كرد. 

دهقانی با اشاره به ظرفيت برداشت روزانه بیش از 700 میلیون مترمکعب گاز و همچنين مسوولیت توسعه و بهره‌برداری از میادین گازی فراساحلی، شركت نفت و گاز پارس را شركتي بزرگ و استراتژيك در حوزه‌هاي توليد و توسعه توصیف کرد و افزود: شرکت نفت و گاز پارس جبران بخشی از ناترازی گازی کشور را عهده‌دار است و در این مسیر باید تلاش کنیم تا با زمان‌بندی مناسب و تخصیص منابع بر اساس اولویت‌های تعیین‌شده، ظرفیت برداشت گاز را افزایش دهیم.

وی جلوگیری یا کاهش شتاب افت تولید از میدان مشترک پارس جنوبی را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و گفت: در اين مسير، تصمیمات بهینه و به‌هنگام در بخش عملیات تولید و اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مانند طرح حفاری چاه‌های درون‌میدانی پارس جنوبی و فشارافزایی با جديت در دستور كار قرار دارد.

دهقانی، اصلاح و ایجاد شفافیت در مکانیزم‌ها را نیازمند همکاری همه بخش‌های سازمان عنوان و تأکید کرد: امیدواریم که با همکاری یکدیگر و همراستا با اصول و چارچوب حرفه‌ای به هم‌افزایی مطلوبی دست یافته و در راستای اهداف ترسیم شده برنامه هفتم توسعه گام برداریم.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • شتاب افت توليد گاز در پارس جنوبي كاهش مي‌يابد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb
طراحی سایت