X
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 مهر 1403 - 03:23
کد خبر: 24708
هانیه موحد سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس شد
 

هانیه موحد سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس شد

با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت و گاز پارس، آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید روابط‌عمومی این شرکت برگزار شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، آیین تکریم مهدی میرآخوری، سرپرست پیشین روابط‌عمومی و معارفه هانیه موحد به عنوان سرپرست جدید روابط‌عمومی با حضور تورج دهقانی، مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

میرآخوری در این آیین، ضمن ارائه گزارش عملکرد مختصری طی هفت ماه تصدی این مسئولیت، حضور کوتاه‌مدت خود در این عرصه را همراه با کسب تجربیات ارزشمند توصیف کرد و ضمن قدردانی از تلاش همکاران اداره روابط‌عمومی در انجام وظایف محوله، برای سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این آیین، هانیه موحد سرپرست جدید روابط‌عمومی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع متخصصان و کارکنان مجاهد شرکت نفت و گاز پارس، از اعتماد مدیرعامل این شرکت برای واگذاری این مسئولیت قدردانی کرد.

وی به چالش ناترازی گاز و ضرورت فشارافزایی گاز به عنوان مباحث مهمی که نفت و گاز پارس با آنها مواجه است، اشاره کرد و گفت: با این وجود توجه اصلی روابط عمومی این شرکت و تمامی شرکت‌های تابعه صنعت نفت به ویژه شرکت‌های عملیاتی باید معطوف به انعکاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان باشد.

تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز در این آیین، تغییر را یکی از ابزارهای تزریق انرژی در سازمان عنوان کرد و با تاکید بر پرهیز از نگاه‌های جناحی و سیاسی گفت: در مسیر تغییرات، تاکید اصلی بر انجام بهینه ماموریت های محوله است.

وی با اشاره به نقش موثر شرکت نفت و گاز پارس در رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی کشور اظهار کرد: با توجه به شتاب و تحولات اجتماعی پیش روی جامعه، روابط‌عمومی کارآمد می‌تواند ضمن ایجاد آرامش برای پیشبرد بهتر اهداف شرکت، با ایده‌پردازی و خلاقیت، نقش پررنگ و حائز اهمیتی را در معرفی سرمایه‌های ملی، دستاوردها و فعالیت‌های مچموعه و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با افکار عمومی ایفا کند.

دهقانی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سرپرست پیشین روابط‌عمومی، برای سرپرست جدید روابط‌عمومی این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • هانیه موحد سرپرست روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس شد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb
طراحی سایت