X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 آبان 1400 - 07:32
کد خبر: 16882
سکته منتظرالمهدی در سایه جلب قضایی
 

سکته منتظرالمهدی در سایه جلب قضایی

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در دوره‌ای که محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود، چند روز پیش به همراه برخی مدیران وقت آن سازمان به اتهام فساد مالی بازداشت شدند،
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در دوره‌ای که محمدباقر قالیباف شهردار تهران بود، چند روز پیش به همراه برخی مدیران وقت آن سازمان به اتهام فساد مالی بازداشت شدند، اما برخلاف مدیران اسبق سازمان که بلافاصله بازداشت شدند، منتظرالمهدی به جای زندان، روانه بیمارستان شد.

با صدور قرار جلب توسط مقام قضایی، بیش از دو مدیر سابق سازمان بازنشستگی شهرداری تهران که در طول سال‌های قبل مرتکب مفاسد مالی از جمله دریافت رشوه (ملک و خودرو) شده بودند، جلب و بازداشت شدند.

پیمانکاری که همدست آنها در این پرونده بود، نیز بازداشت شده و گفته می‌شود اتهاماتی همچون تبانی وکلاهبرداری در خصوص این افراد مطرح شده است.

منتظرالمهدی، مدیرعامل اسبق سازمان بازنشستگی شهرداری تهران که متهم اصلی این پرونده است و برای بازپرسی احضار شده بود، پس از مطلع شدن از صدور قرار بازداشت و حکم جلب، دچار حمله قلبی و عازم بیمارستان شد.

بدین ترتیب اجرای حکم جلب وی به زمان پس از درمان و ترخیص از بیمارستان موکول شده است. گفته می‌شود قرار وی قطعی است و قاضی تأکید کرده که او با این روش نمی‌تواند از بازداشت خلاص شود.

این مدیر متهم به فساد مالی گسترده در زمان مسئولیت خود از سوی مدیران ارشد شهرداری به عنوان مدیر نمونه معرفی شد.

فساد، دادن رشوه و واگذاری غیرقانونی اموال و املاک برخی از اتهامات مدیران سابق سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بوده است. گفتی است ذوالقدر معاون سابق بازنشستگی، سوری پیمانکار مجموعه شیان (لویزان) و اُغانی معاون سابق منابع انسانی سازمان روز شنبه با حکم قضایی بازداشت شدند.

گفتنی است سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، نهادی مهم و حیاتی است که با حدود 10 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش، نقش موثری در انجام امور بازنشستگان شهرداری تهران دارد و به نوعی معیشت کارکنان شهرداری تهران پس از بازنشستگی را حمایت می‌کند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • سکته منتظرالمهدی در سایه جلب قضایی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت