X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 06:44
کد خبر: 15098
احداث 2  ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران
 

احداث 2 ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار تهران از عملیات عمرانی 2 ساختمان اسکان کارگری خبر داد و گفت: تسریع در خدمت رسانی و حضور به موقع در زمان ضروری از مهمترین عوامل توسعه ساختمان های اسکان کارگری است.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی منطقه 4 تهران " مهدی پورشاسب" با بیان این مطلب گفت: عملیات عمرانی دو  پروژه اسکان کارگری  نواحی 3 ، 7   و باغ پرندگان از اسفند ماه سال 99 آغاز به کار کرد  و در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون  قرار دارند.

او با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران 3 و۷ در چهارراه استقلال به مساحت حدود 2500 متر و اسکان کارگری  باغ پرندگان به مساحت حدود 400 متر مربع در دستور کار قرار گرفت .

معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند، افزود:  هر یک از این ساختمان ها با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه  و تهویه پیش بینی شده است.

پورشاسب ادامه داد: در حال حاضر 10  ساختمان اسکان کارگری در منطقه و نواحی 9 گانه فعالیت دارند و با احداث این ساختمان تعداد آنها  به عدد 12 افزایش می یابد.
او خاطرنشان کرد: همچنین فاز اول اسکان کارگری جعفرپناه در محله حکیمیه در حال اجرا است و پیش بینی می شود درسال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • احداث 2  ساختمان اسکان کارگری شمال شرق تهران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت