X
تاریخ انتشار: دوشنبه 03 خرداد 1400 - 04:47
کد خبر: 15033
ادامه بن بست در تشکیل دولت اسرائیل در آستانه اتمام مهلت قانونی
 

ادامه بن بست در تشکیل دولت اسرائیل در آستانه اتمام مهلت قانونی

رهبر حزب "آینده ای هست" و مامور تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی اعلام کرد، از امروز دوشنبه مذاکرات پیرامون تشکیل دولت وحدت فراگیر را از سر می‌گیرد.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی ،رژیم صهیونیستی، یائیر لاپید، که از سوی روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی به تشکیل دولت مکلف شده، امروز با احزاب مختلف به جز حزب "یمینا" به رهبری نفتالی بنت دیدار و مذاکره می‌کند زیرا حزب لاپید تصمیم گرفته مذاکرات با باقی احزاب را پیش ببرد و منتظر بنت نماند.

در مقابل حزب یمینا هم اعلام کرد، به این مذاکرات اهمیتی نمی‌دهد و مذاکراتی میان این حزب و فراکسیون تغییر وجود ندارد و "دولت تغییر" در دستورکار حزب نیست.

پیش از این هم یمینا در صفحه فیس بوک خود نوشت، فعلا زمان مناسبی برای تحریم نیست بلکه زمان انجام اقدامات مطلوب برای تشکیل دولت کارآمد است.

این حزب افزود، چالش‌های زیادی وجود دارد و برای حل آن باید تمام توان را گذاشت. دو گزینه وجود دارد: بسیج شدن یا عمیق‌تر کردن بحران.

بنت در پایان گفت: کسانی که اسرائیل را به سمت انتخابات پنجم و یک سال دیگر از ضعف سیاسی و حیف و میل کردن اموال می‌کشانند در کنار کسانی بازی می‌کنند که می‌خواهند ما را اذیت کنند و این یک "اشتباه بزرگ" است. اکنون زمانی برای تک تک ماست که شجاعت به خرج دهیم. اگر تحریم‌ها را کنار بگذاریم امکان تشکیل دولت وجود دارد.

مهلت قانونی لاپید برای تشکیل دولت جدید پس از ۹ روز تمام می‌شود و نگاه‌ها به گدعون ساعر جدا شده از حزب لیکود و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است که پس از شکست قابل پیش بینی لاپید، این ماموریت را برعهده بگیرند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ادامه بن بست در تشکیل دولت اسرائیل در آستانه اتمام مهلت قانونی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت