X
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اسفند 1399 - 10:10
کد خبر: 13662
بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت
 

بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت

مدیر مجتمع معدنی چادر ملو گفت:به حول و قوه الهی در سالجاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم ، این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای  و با حمایت های همیشگی مدیرعامل محترم شرکت بدست آمده است و خوشبختانه توانستیم به اکثر تعهدات خود در زمینه بارگیری و ارسال کنسانتره به شرکت های بزرگ فولادساز کشور عمل نماییم.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی چادرملو، مهندس حمید جهانی با اعلام این خبر گفت: به حول و قوه الهی در سالجاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم ، این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای  و با حمایت های همیشگی مدیرعامل محترم شرکت بدست آمده است.  و خوشبختانه توانستیم به اکثر تعهدات خود در زمینه بارگیری و ارسال کنسانتره به شرکت های بزرگ فولادساز کشور عمل نماییم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو افزود: در حال حاضر بیش از  ۱۱ میلیون تن محصول کنسانتره به مقاصد مختلف حمل گردیده که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۰/۱۶ درصد رشد داشته است. 

وی افزود: بارگیری و حمل ۱/۹۳۹/۴۹۵ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل جاده ای و بارگیری و حمل ۹/۰۶۷/۶۸۷ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل ریلی از دستاوردهای مهمی است که در حوزه حمل و نقل در سال ۹۹ کسب کرده ایم.

مهندس جهانی در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت تعهدات خود را به انجام برسانیم ، از همکاری و تلاش کلیه  مدیران و پیمانکاران مرتبط که در این زمینه نقش مهمی را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت