X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400 - 01:32
کد خبر: 16796
برگزاری نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
 

برگزاری نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو صبح امروز با حضور نامزدهای دریافت جوایز برگزیده ، داوران و مدیران شرکت در سالن آمفی تأتر مجتمع معدنی چادرملو برگزار شد .
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی چادرملو، خبرنگار ما در این مراسم پس از گزارش دبیران اجرایی و علمی جشنواره در خصوص نحوه فراخوان و جمع آوری ایده های همکاران شاغل در شرکت ، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیأت مدیر چادرملو در پیامی تصویری به نقش و اهمیت توجه به خلاقیت و ایده پردازی کارکنان در رشد و اعتلای شرکت پرداخت و گفت : هدف چادرملو برای اتخاذ این راهبرد ایجاد زمینه مناسب در جهت رشد و شکوفایی  استعدادهای ترغیب کارکنان و کارگران به مشارکت در رشد و بالندگی شرکت، افزایش بهره وری، بهبود فرآیند تولید وکاهش هزینه ها ، کاهش مصرف انرژی و داخلی سازی قطعات صنعتی و ماشین آلات معدنی بوده است .

وی گفت: در عین حال از توانمندی مراکز علمی و پژوهشی ، نخبگان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان غافل نبودیم  به همین جهت اقدام به تاسیس  مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه چادرملو در برج فناوری و نو آوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران کردیم.

براساس همین گزارش در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه هیات داوران، 13  ایده برگزیده معرفی و به ارائه دهندگان آنها لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است در نخستین جشنواره ایده های فناورانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 946 ایده به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی د ر ۱۱ کارگروه ارزیابی، تعداد 483 ایده به مرحله داوری راه یافتندو در نهایت 13 ایده برتر در مراسم پایانی این جشنواره معرفی شدند .

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت