X
تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 09:14
کد خبر: 13445
بزرگداشت مقام زن و روز مادر با عنوان "جان زندگي" در منطقه 4 / تقدیر از بانوان کارگر شمال شرق تهران
 

بزرگداشت مقام زن و روز مادر با عنوان "جان زندگي" در منطقه 4 / تقدیر از بانوان کارگر شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 4 از برگزاری ويژه برنامه هاي"جان زندگي" در ايام ميلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) گفت: به مناسبت گراميداشت روز زن و مقام مادر از بانوان كارگر در بوستان ها، مراكز كوثر و بانوان خير محلي منطقه قدردانی می‌شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 "محمد خادمي" با تبريك فرارسيدن ايام ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اعلام كرد : برنامه ها ي بزرگداشت مقام روز زن در قالب نشست هاي دوستانه و صميمي ، كارگاه هاي تخصصي ، مسابقات فرهنگي ، هنري و ورزشي ، نمايشگاه دستاوردهاي بانوان ، معرفي چهره هاي برتر و نمايش فيلم و كتابخواني در نواحي و محلات 20 گانه منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاري است . 

او به توزيع بسته هاي توانمند سازي در ميان بانوان شاغل در منطقه 4 اشاره كرد و گفت : در این برنامه 350 بسته توانمند سازي در ميان بانوان شاغل در منطقه 4 توزيع می شود. 

خادمی در بخش ديگري به برگزاري جشن هاي كوچه هاي دوستي هاي انقلاب در 4 كوچه منتخب سطح منطقه اشاره كرد و گفت : مراسم جشن ميلاد حضرت زهرا(س) روز پانزدهم بهمن ماه ، در 4 كوچه منتخب با اجراي موسيقي ، مولودي خواني و تقدير از مادران نمونه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 4   در پايان از برگزاري جشنواره فيلم و عكس مادر با جمع آوري آثاري از لحظات خاطره انگيز و ماندگار جايگاه مادران و فعاليتهاي اجتماعي آنها خبر داد و به اجراي وبينار تخصصي بانوان با موضوعات نقش مادر در كاهش استرس در خانواده ، سلامت معنوي در بانوان  ، وبينار رفتار با كودك ، ارتباط موثر مادر و كودك و فرزند پروري اشاره كرد.

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بزرگداشت مقام زن و روز مادر با عنوان "جان زندگي" در منطقه 4 / تقدیر از بانوان کارگر شمال شرق تهران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت