X
تاریخ انتشار: یکشنبه 09 آبان 1400 - 09:06
کد خبر: 16906
 بورس را تبدبل به قتلگاه مردم کرده‌اند
 

بورس را تبدبل به قتلگاه مردم کرده‌اند

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: در حوزه صنعت، اشتغال و کار آفرینی به جز شعار گزاف و بعضا خودستایی‌های نادرست شاهد برون داد مناسبی نبودیم. دو کلمه باید و نباید از اصلی‌ترین کلیدواژه‌های پر تکرار در سخنرانی‌های دولتمردان است که مخاطبی جز خودشان برای اجرا نیست.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سابقه نشان داده است دولت‌های ایران خود را مستاجری می‌دانند که عمرشان در خوشبینانه‌ترین شکل بعد از ۸ سال به اتمام خواهد رسید و از این رو هر کس در تلاش است توشه‌ای برای آینده، ماندگاری در قدرت و انباشت ثروت خویش جمع کند اما امیدواریم دولت رئیسی خلاف این را نشان دهد.

وی ادامه داد: اقدام رئیس جمهور در احیای سنت سفرهای استانی ستودنی است و باعث درک بهتر مشکلات و مسائل استان خواهد شد. توصیه می‌شود در سفرهای استانی مانند اسلاف خود در دام کمیت گرایی نیفتد. اینکه رئیسی در دسترس مردم باشد، نوعی روحیه عالی و دوست داشتنی است، اما این موضوع نیمی از کار است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند. بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

موسوی لارگانی افزود: در حوزه صنعت، اشتغال و کار آفرینی به جز شعار گزاف و بعضا خودستایی‌های نادرست شاهد برون داد مناسبی نبودیم. دو کلمه باید و نباید از اصلی‌ترین کلیدواژه‌های پر تکرار در سخنرانی‌های دولتمردان است که مخاطبی جز خودشان برای اجرا نیست.

وی تاکید کرد: تضعیف مرجعیت بدون تردید تضعیف انقلاب است. مراجع واقعا نگران زندگی مردم هستند، این در حالی است که تورم افسار پاره کرده و نیمی از مردم عملا قادر به خرید گوشت، برنج و لبنیات نیستند. یک مرجع تقلید دغدغه مردم را بیان کرد اما به وی اهانت شد که درست نبود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  بورس را تبدبل به قتلگاه مردم کرده‌اند
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت