X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400 - 09:19
کد خبر: 15085
تائید و تقدیر اتحادیه بین المللی راه آهنها(uic) از اقدامات مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ایران
 

تائید و تقدیر اتحادیه بین المللی راه آهنها(uic) از اقدامات مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ایران

مدیرعامل راه‌آهن از بازدید سفرا و روسای راه‌آهن برخی کشورها از مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن ایران خبر داد و عنوان کرد که طی این بازدیدها، طرف‌های خارجی تمایل خود را جهت همکاری و ارتباط و تعامل دو طرفه، در حوزه‌های فناوری و آموزشی ابراز کردند.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از وابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی از تعاملات سازنده ایران با کشورهای همسایه در حوزه حمل‌ونقل ریلی خبر داد و اظهار کرد: ما علاوه بر کشورهای همسایه، با سایر کشورهای عضو اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها نیز با توجه به جایگاه ایران در ساختار UIC همکاری بسیار خوبی داریم.

وی افزود: سفرا و روسای راه‌آهن برخی از کشورها از مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن بازدید داشتند و اقدام جهادی راه‌آهن را تائید کرده و ابراز تمایل کردند که طی ارتباط و تعامل دو طرفه، در حوزه‌های فناوری و آموزشی همکاری داشته باشیم.

رسولی گفت: اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها UIC نیز تجربه موفق کارگروه‌های بهره‌وری ما را مورد توجه قرار داده و این موضوع را در گزارش‌های خود ذکر کرده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه دو و چندجانبه‌ای که با کشورهای همسایه برای استفاده بهینه از ظرفیت حمل و نقل ریلی منطقه به امضا رساندیم، با فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و مجموعه‌های پیشرو که اغلب بخش غیر دولتی هستند، نسبت به ترغیب صاحبان کالا و جذب بار به شبکه از حمل‌ونقل ریلی اقدام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: همان‌طور که علیرغم وحود محدودیتهای ناشی از کرونا و بسته بودن مرزها برای مدت بیش از ۱۰۰ روز در ابتدای شیوع کرونا ، طی سال گذشته و اوایل امسال شاهد رشد حمل‌ونقل بین‌المللی بودیم، امسال نیز، هم در حمل‌ونقل داخلی و هم بین‌المللی ریلی، شاهد رشدهای چشمگیر باشیم.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تائید و تقدیر اتحادیه بین المللی راه آهنها(uic) از اقدامات مرکز جهادی پیشرفت راه آهن ایران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت