X
تاریخ انتشار: دوشنبه 03 مرداد 1401 - 02:35
کد خبر: 18317
تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو
 

تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در مراسم گشایش پاکت های مالی مناقصه طرح های فولاد سازی، ریخته گری و ورق های فولادی چادرملو در شهرهای اردکان و فریمان هر یک با ظرفیت 2 میلیون تن گفت : اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق های آلیاژی در فریمان نقطه عطفی در صنعتی سازی این منطقه از کشور است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی چادرملو؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم گشایش پاکت های مالی مناقصه طرح های فولاد سازی، ریخته گری و ورق های فولادی چادرملو در شهرهای اردکان و فریمان هر یک با ظرفیت 2 میلیون تن گفت : اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق های آلیاژی در فریمان  نقطه عطفی در صنعتی سازی این منطقه از کشور است.

وی ضمن تشکر از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره چادرملو در انتخاب این منطقه برای اجرای یکی از 2 پروژه فولاد آلیاژی افزود: این منطقه دارای زیر ساخت های لازم از جمله ، آب برق ، گاز ، جاده و راه آهن با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات زیست محیطی است و ظرفیت های لازم برای عرضه محصولات تولیدی درداخل کشور و امکانات دسترسی به بازارهای جهانی از جمله کشورهای cis را دارد .

وی اظهار امیدواری کرد، هر شرکت پیمانکاری که برنده این مناقصه شود با تمام توان و با بکار گیری به روزترین تکنولوژی ساخت اینگونه واحدهای فولاد در سریعترین زمان مراحل ساخت و بهره برداری را به انجام برساند.

بر اساس همین گزارش در ادامه این مراسم مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو با تاکید بر نقش واحدهای صنعتی و معدنی در  توسعه اقتصادی کشور گفت: وظیفه و تکلیف امروز ما کمک به ایجاد اشتغال پایدار، تولید محصولات استراتژیک به منظور قطع وابستگی  و ثروت آفرینی است‌.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب و حمایت های بی دریغ استانداران، مسولین و نمایندگان محترم استان‌های یزد و خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اجرای حدود ۳۰ طرح توسعه خود بتواند گام بلندی در رونق اقتصادی کشور بردارد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت