X
تاریخ انتشار: دوشنبه 05 تیر 1402 - 10:44
کد خبر: 20726
تلاش برای کسب رضایت حداکثری، با فعالیت های ثمربخش
 

تلاش برای کسب رضایت حداکثری، با فعالیت های ثمربخش

در نشست دکتر ذوقی با همکاران هتل های جهانگردی خزرشهر، عباس آباد بهشهر، چلندر و چالوس مطرح شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از مدیر فروش و بازاریابی استان مازندران، با هدف انجام هماهنگی ها و هم افزایی های لازم برای کسب رضایت حداکثری، با فعالیت های ثمربخش، بازدید و نشست دکتر ذوقی مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی با همکاران هتل های جهانگردی خزرشهر، عباس آباد بهشهر، چلندر، چالوس و دفتر بازاریابی و فروش استان مازندران برگزار شد.

 ذوقی در نشست خود با همکاران هتل جهانگردی خزرشهر و دفتر بازاریابی و فروش استان مازندران عنوان کرد: این مجموعه همواره منسجم و قدرتمند با تلاش مدیران و همکاران دلسوز و با انگیزه به فعالیت پرداخته است، که به سهم خود، از تلاش مدیران و کارکنان، تشکر و قدردانی می کنم.

وی نسبت به تبیین اهداف شرکت متبوع‌، مبنی بر بالا بردن هوش تجاری همه همکاران، برای ارائه راهکارهای جدید، به جهت کسب درآمد بیشتر با ارائه خدمات مطلوب‌تر تاکید کرد.

مدیر عامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در نشست خود با همکاران عباس آباد بهشهر ضمن حمایت از مدیریت کامیار صفری سرپرست گروه هتل های گیلان، بر تقویت تعاملات بین استان‌ها، جهت ارائه خدمات گردشگری مناسب و کسب درآمد بیشتر در همه حوزه‌ها تاکید کرد.

در ادامه سفر مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به استان مازندران، وی ضمن بازدید از هتلهای جهانگردی چلندر و چالوس، از نزدیک در جریان مشکلات موجود هتلهای مذکور قرار گرفت و دستوراتی جهت رفع آن صادر کرد.

در خاتمه جلسه، کارکنان ضمن معرفی خویش از زحمات بی شائبه مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی و اقدامات جهادی ایشان در جهت ایجاد انگیزه کارکنان، ابراز رضایت کردند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تلاش برای کسب رضایت حداکثری، با فعالیت های ثمربخش
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت