X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 05:53
کد خبر: 20615
نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی است
 

نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی است

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی گفت:نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوند
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد مجموعه، از هتل جهانگردی لاهیجان بازدید نمود. ذوقی عنوان کرد: در اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، سرمایه‌های انسانی باتجربه و با دانش، مزیت رقابتی پایدار برای سازمان‌های پیش‌رو به شمار می‌روند، از این رو، مدیریت این سرمایه‌های ارزشمند، ارزش‌آفرین و جایگزین‌ناپذیر، باید بخشی جدایی‌ناپذیری از استراتژی شرکت و مسئولیت کلیدی مدیران سازمان باشد.

وی افزود: با نگاهی به جایگاه منابع انسانی دانش‌محور در سازمان، می‌توان فهمید نقش آنها در اجرای فرایندهای مدیریت دانش، بسیار برجسته و تعیین‌کننده است که در این مدت کوتاه دو ماهه، با همت معاونت اجرایی و مدیران مناطق، بازاریابی و هتل ها، مقدمات تحول بنیادین در توسعه و درآمدزایی، آغاز گردیده است. مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بر ایجاد هم افزایی با جاذبه های گردشگری لاهیجان، تکمیل پرتفوی خدمات گردشگری با عدم تمرکز مطلق بر خدمات اقامتی و همچنین توسعه تالار، سالن رویداد و جلسات و نهایتاً رستوران هتل، تاکید کرد. ذوقی در پایان با همکاران هتل جهانگردی لاهیجان در خصوص احصای مشکلات و انعکاس برنامه‌های مدیریت جدید نشست صمیمی برگزار کرد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت