X
تاریخ انتشار: شنبه 07 مرداد 1402 - 11:47
کد خبر: 20877
بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی‌ کشوری از هتل جهانگردی سمنان
 

بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی‌ کشوری از هتل جهانگردی سمنان

نعمت‌الله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی‌ کشور و هیات همراه از هتل جهانگردی سمنان بازید کردند، مدیر صندوق بازنشستگی استان و روسای کانونهای بازنشستگی مرکز استان مدیر و کارکنان گروه هتل‌های جهانگردی در بدو ورود ترکی به هتل از ایشان استقبال کرند.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی از هتل سمنان – حسین کشاورز ،. نعمت‌الله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی‌ کشور و هیات همراه از هتل جهانگردی سمنان بازید کردند، مدیر صندوق بازنشستگی استان و روسای کانونهای بازنشستگی مرکز استان مدیر و کارکنان گروه هتل‌های جهانگردی در بدو ورود ترکی به هتل از ایشان استقبال کردند.

ایشان ضمن بازدید از هتل جهانگردی سمنان وضعیت ارائه خدمات به مسافران و زائرین بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا ( ع) را مطلوب ارزیابی نمودند و تاکید نمودند با عنایت به اینکه مرکز استان سمنان بواسطه اینکه در مسیر تردد جاده امام رضا قرارداد و همچنین وجود شهرک صنعتی فعال که سهم عمده ای در جهت بالا بردن افزایش ضریب اشغال هتل دارند اورهال کردن تجهیزات و تاسیسات و مرمت و بازسازی بلاخص محوطه سازی و نما باید در الویت قرار گیرد تا با ارائه خدمات درخور و مطلوب به بازنشستگان معرز و گردشگران و زائران دین خود را نسبت به صنعت هتلداری و گردشگری ایفا نماییم تا گردشگران با خاطره خوب استان سمنان را به مقصد خود ترک نمایند.

ایشان علاوه بر رعایت اصول مشتری مداری و جلب رضایتمندی مهمانان تاکید داشتند نسبت به حفظ 'نگهداری و حراست از سرمایه های بازنشستگان معرز کشوری باید کوشا باشید و دستوراحداث فضای ورزشی و تفریحی و سرگرمی در هتل جهانگردی سمنان را صادر کرد.

دکتر ترکی در ادامه سفر خود، با دکترهاشمی استاندار سمنان دیدار کرد، در این دیدار که آقایان مهندس بلالی . کردان مدیر گروه هتل‌های شرق , پهلوان رئیس صندوق بازنشستگی استان و برخی از روسای کانونهای بازنشستگی حضور داشتند طبق توافقات صورت پذیرفته فی مابین مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار سمنان . با توجه به زمین در اختیار در محوطه هتل 'دکتر ترکی افزود احداث فضاهای ورزشی و تفریحی در هتل جهانگردی سمنان جهت بهرمندی بازنشستگان عزیز استان و کشور و همچنین زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا ( ع ) و گردشگران و مهمانان مقیم هتل با هدف غنی سازی اوقات فراغت بازنشستگان و خانواده معززشان و گردشگران داخلی و خارجی از اقصی نقاط کشور و شهروندان عزیز می تواند هم نسبت به شور و نشاط عمومی و هم نسبت به افزایش ضریب اشغال هتل ، ماندگاری گردشگران و تقویت و زیر ساخت صنعت گردشگری موثر واقع شود.

دکتر هاشمی استاندار سمنان ضمن استقبال از پیشنهاد دکتر ترکی افزود استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد زائرین امام رضا و فراوانی جاذبه های تاریخی ، توریستی . طبیعی و اکو توریسم سالانه بیش از ٢٠ میلیون مسافر از استان سمنان تردد می کنند قطعا با احداث مجموعه ورزشی . تفریحی و سرگرمی در موازات ارائه خدمات هتل جهانگردی علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی در سلامت روح و جسم بازنشستگان عزیز و عموم شهروندان ،منجر به ماندگاری مسافران و هم کمک به کاهش تصادفات جاده ای خواهد کرد و قول مساعد دادند هرگونه کمکی نیاز باشد دریغ نخواهم کرد.

دکتر ترکی در این نشست با مذاکره تلفنی با دکتر ذوقی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و کردان مدیر گروه هتل‌های جهانگردی شرق خواستار ارائه طرح و نقشه احداث فضای تفریحی ورزشی شدند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی‌ کشوری از هتل جهانگردی سمنان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت