X
تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند 1399 - 11:05
کد خبر: 13571
محلات شمال شرق تهران در شب میلاد امیرمومنان (ع) نور باران می شوند
 

محلات شمال شرق تهران در شب میلاد امیرمومنان (ع) نور باران می شوند

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های جشن ولادت حضرت امام علي(ع) خبر داد و گفت: در شب میلاد امیرمومنان علی (ع) محلات و معابر با مشارکت شهروندان نورباران می شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 تهران "محمد خادمي"  با تبريك فرا رسيدن ايام ولادت با سعادت مولاي متقيان امير المونين علي (ع) و تشکیل كمپين" نور ، شهر ، اميد " گفت: از برنامه هاي كمپين نور ، چراغاني،آذين بندي و رنگ بندي بالكن يا پنجره‌هاي مشرف به خيابان با استفاده از پرچم  ، ريسه كاغذي و يا ساير اقلام رنگي در دسترس توسط شهروندان خواهد بود.

او دف زني، راه اندازی كاروان خودرويي مجهز به سيستم صوت ، نورافشاني و فيلمبرداري ،نورپردازي و نورافشاني ميادين و گذرگاه هاي اصلي منطقه از دیگر برنامه های این کمپین عنوان کرد.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي این منطقه در ادامه به برگزاري مراسم روز پدر اشاره كرد و گفت : در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) ضمن دیدار مجازی و تلفنی  از پدران شهدا با غرس نهال در قالب برنامه پدران آسماني قدردانی می شود.

خادمی افزود: همچنين در كمپيني با عنوان "مهر پدري" توليد آثار خوشنويسي، داستان، نامه‌اي به پدرم و مقاله نويسي با موضوع تكريم مقام پدر توسط شهروندان و فراخوان جمع آوري توليدات خيرانه و هنري شهروندان و اهدا به پدران سالمند ساكن در سراي سالمندان و ...  با عنوان "تهران شهري براي همه پدران"، نيز از ديگر برنامه ها براي روز پدر است كه در اين ايام برگزار مي شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 همچنین از برپايي مراسم حكمت هاي علوي  و سلامت و .. با استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال بسته هاي حمايتي به خانواده هاي بي سرپرست منطقه با مشاركت خيرين و گروه هاي جهادي مردمي در روز ولادت حضرت امام علي (ع) خبر داد . 

انتهای‌پیام/
 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • محلات شمال شرق تهران در شب میلاد امیرمومنان (ع) نور باران می شوند
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت