X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 08:38
کد خبر: 13724
تمهیدات منطقه 4 تهران برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت/از سرگیری دوباره پویش مردمی روز سیزده همه در خانه میمانیم در منطقه چهار
 

تمهیدات منطقه 4 تهران برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت/از سرگیری دوباره پویش مردمی روز سیزده همه در خانه میمانیم در منطقه چهار

امسال نیز همانند نوروز سال گذشته با راه اندازی پویش مردمی "#روزسیزدهدرخانهمی مانیم" در تلاشیم تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا در بوستان ها و فضاهای سبز و معابر عمومی منطقه 4 باشیم.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، با توجه به بصدا درآمدن زنگ خطر موج چهارم ویروس کرونا در پایتخت و به منظور جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس از طریق جلوگیری از تجمع در فضاهای عمومی و مراکز تفریحی و گردشگری، با مشارکت و همکاری شهروندان منطقه 4، پویش مردمی "نه به تجمع در سیزده بدر" و "روزسیزدهدرخانهمی مانیم" در این منطقه اجرا می شود .

جدی نگرفتن خطرات ویروس کرونا از سوی برخی از شهروندان و تجمع در بوستان ها و فضاهای عمومی می تواند منجر به گسترش و شیوع مجدد این ویروس بسیار خطرناک شود.

شهرداری منطقه 4 تهران ضمن درخواست از عموم شهروندان و عدم مراجعه و تجمع در حاشیه معابر به ویژه معابر منتهی به بوستان ها و فضاهای جنگلی شمال شرق تهران در روزهای 12 و 13 فروردین، برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان ، خواستار پیوستن همه به این پویش مردمی شد.

بر پایه این گزارش؛ ضمن انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح پرتابل های سطح منطقه 4 و ارسال پیامک به شهروندان، از تمامی امکانات موجود با همکاری ستاد بحران منطقه و سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از تجمع در بوستان ها و معابر عمومی استفاده خواهد شد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تمهیدات منطقه 4 تهران برای جلوگیری از تجمع در روز طبیعت/از سرگیری دوباره پویش مردمی روز سیزده همه در خانه میمانیم در منطقه چهار
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت