X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400 - 04:49
کد خبر: 15266
ثبت بیش از ۲۰ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در سکوهای گازی پارس جنوبی
 

ثبت بیش از ۲۰ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در سکوهای گازی پارس جنوبی

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ثبت بیش از 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در سکوهای گازی پارس جنوبی در سال گذشته خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، علیرضا نجومی با تشریح فعالیت‌های اچ اس ایی در بخش‌های توسعه و عملیات تولید گفت: از زمان همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون، با اجرای تمام رویه‌های پیشگیرانه در مناطق عملیاتی، ضمن شناسایی به موقع نفرات مشکوک یا بیمار در بخش‌های خشکی و فراساحل، از هرگونه پراکندگی و شیوع بیماری کووید 19 در سکوهای گازی پارس جنوبی جلوگیری شده است.

وی با اشاره به تهیه بیش از 40 دستورالعمل برگرفته از ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت گفت: با توجه به ارایه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف و پیگیری مسایل در سه حوزه پیشگیری، پیش‌بینی، مقابله، مواجهه و تهیه امکانات لازم مطابق مقررات، اقدام‌های مقابله‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه عملیاتی با موفقیت اجرا شده است.

نجومی به ابتکار شرکت نفت و گاز پارس در برپایی اورژانس دریایی پارس جنوبی از ابتدای سال گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم پیش‌بینی اورژانس دریایی در منطقه پارس جنوبی توسط سازمان‌های مسئول، با تأمین و استقرار اورژانس دریایی معادل کلاس B مجهز به تجهیزات کامل امداد و نجات بر روی یک شناور پشتیبان، از گسترش ویروس در سکوهای دریایی به ویژه در بازه حساس تعمیرات اساسی جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه استمرار تولید ایمن و پایدار و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌محور، منوط به حفظ سلامت کارکنان است، گفت: افزون بر اجرای اقدام‌های پیشگیرانه در بخش عملیات تولید پارس جنوبی، با حمایت مجریان طرح‌های در حال توسعه، پایش روزانه وضعیت سلامت کارکنان این طرح‌ها نیز بدون وقفه درحال انجام است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در سکوهای گازی پارس جنوبی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت