X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آبان 1402 - 05:04
کد خبر: 22237
 سومین کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود
 

سومین کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود

سازمان مدیریت صنعتی سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی را برگزار می‌کند.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این کنفرانس با حضور مسئولان، مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحب‌نظران این حوزه با موضوع اصلی رابطه هیات مدیره و مدیرعامل در تحقق اهداف نظام راهبری شرکتی در روزهای 23  و 24 آبان  در مرکز همایش های این سازمان برگزار می‌شود.

بنا به این گزارش، برخی از محورهای این کنفرانس شامل توسعه و توانمندسازی هیات مدیره و مدیران عامل؛ تقابل یا همکاری مدیران عامل و اعضای هیات مدیره؛ مسؤلیت اجتماعی و راهبری شرکتی و همچنین نحوه عملکرد کمیته های حسابرسی، ریسک و انتصابات می‌شود.

در این کنفرانس در خصوص تاثیر فناوری اطلاعات و همچنین اثرسیاستگذاری دولتی بر راهبری شرکتی در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه بحث و گفت و گو خواهد شد.

نقش حسابرسی داخلی و مستقل در بهبود راهبری شرکتی؛ بررسی حضور نسل های جديد کاری و زنان در هیات مدیره ها  و تحلیلی بر راهبری شرکتی در کسب و کارهای خانگی و شرکت هلدینگ و کسب و کارهای استارتاپی از دیگر محورهای این کنفرانس دو روزه هستند.

از برنامه های سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی می توان به سخنرانی صاحبنظران خارجی و داخلی؛ برگزاری میزگردهای چالشی و کارگاه های آموزشی، اجرای نیمه تئاتر با موضوع نقش های خنثی، نگهبان، مشاور و خلبان هیات مدیره اشاره کرد.

در این کنفرانس، خدمات کلینیک راهبری شرکتی ویژه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره به منظور پاسخگویی و مشاوره به آنان ارائه و با صاحبنظران برای انتقال تجارب آنان گفت و گو می شود.

علاوه بر این، کتب، نشریات و مقالات برجسته مورد تایید در سومین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی معرفی می شود.محل برگزاری این کنفرانس ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی  واقع  در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم است.  

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://gov-conf.imi.ir/fa/ مراجعه فرمایید.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  سومین کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی برگزار می‌شود
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت