X
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آذر 1402 - 02:15
کد خبر: 22350
مطالبات بانوان صنعت نفت به‌طور مستمر پیگیری می‌شود
 

مطالبات بانوان صنعت نفت به‌طور مستمر پیگیری می‌شود

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران گفت: تبعیض جنسیتی را در هیچ سطحی نمی‌پذیریم و برای پیگیری مشکلات بانوان باید از فضای چانه‌زنی خارج شویم و با اشراف به بسترهای قانونی و مقررات از راه اصولی مطالبات را دنبال کنیم و راه‌حل ارائه دهیم.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی NIOC، خدیجه گودرزی، مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (هشتم آذرماه) طی  پانزدهمین نشست هم‌اندیشی شبکه مشاوران امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران که به‌منظور تبادل‌نظر مشاوران و بحث و بررسی درباره مسائل، مشکلات و چالش‌های بانوان شاغل در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، در جریان مشکلات بانوان در شرایط کاری مختلف قرار گرفت.

وی برقراری ارتباط مستمر و سازنده با مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت متبوع را از وظایف مشاوران امور زنان و خانواده خواند و گفت: با توجه به قدرت اجرایی مدیریت منابع انسانی، بیشترین اثرگذاری در رفع مشکلات و چالش‌های بانوان معزز از این طریق متصور است.

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تعدد قراردادها و تنوع شرایط کاری در صنعت نفت گفت: تبعیض جنسیتی را در هیچ سطحی نمی‌پذیریم و برای پیگیری مشکلات بانوان باید از فضای چانه‌زنی خارج شویم و با اشراف به زمینه‌های قانونی و مقررات از راه اصولی مطالبات را دنبال کنیم و راه‌حل ارائه دهیم.

* توجه به سلامت بانوان شاغل

گودرزی با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به مقوله سلامت جسمی و روانی بانوان شاغل گفت: در این زمینه با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مرکز مشاوره،  بسته خودمراقبتی تهیه کرده‌ایم که به‌زودی برای اجرا به مشاوران ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته شامل آموزش‌های موردنیاز بانوان با توجه به مشغله کاری آنهاست و از آنجا که خانم‌های شاغل وظیفه مراقبت از سلامت اعضای خانواده را نیز تا حدی عهده‌دار هستند کمک بزرگی به آنها برای ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی خانواده خواهد بود.

در ادامه نشست، کارگاه آموزشی با عنوان «قوانین سیر تحول رویکردهای مهم در حوزه زنان و خانواده» ویژه مشاوران امور زنان و خانواده برگزار و پرسش‌های بانوان حاضر در نشست مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

پانزدهمین نشست هم‌اندیشی شبکه مشاوران امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (هشتم آذرماه) در اهواز برگزار شد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • مطالبات بانوان صنعت نفت به‌طور مستمر پیگیری می‌شود
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت