X
تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 12:11
کد خبر: 10064
پیگیری ثبت اموال مسئولین از مهم‌ترین کارهای مجلس یازدهم
 

پیگیری ثبت اموال مسئولین از مهم‌ترین کارهای مجلس یازدهم

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتخابات مجلس یازدهم و انتخاب اکثریت اصولگراها، به احتمال زیاد دولت آینده نیز در اختیار اصولگرایان خواهد بود. 
نظر سنجی: Article Rating

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحليلي اقتصاد بازرگانی، در خصوص نحوه تعامل مجلس یازدهم و دولت با بیان اینکه مجلس جدید وکیل الدوله نخواهد بود ولی معاند دولت هم نخواهد بود، افزود: دولت باید به قانون تمکین کرده و گزارشات خود را به مجلس ارائه دهد که در این صورت مجلس با دولت همکاری خواهد کرد. 
وی در پاسخ به اینکه اکثریت کرسی‌های مجلس یازدهم متعلق به اصولگراها هستند، پیش‌بینی‌تان از ترکیب سیاسی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده چگونه خواهد بود، بیان کرد: به طور دقیق از حالا نمیتوان حرف قطعی زد ولی چنانچه مجلس جدید عملکرد خوبی داشته باشد و تا امروز اینگونه بوده است، تصورمان بر این است که دولت آینده در اختیار اصولگراها خواهد بود. 
 
نوروزی در خصوص اولویت‌های مهم مجلس یازدهم گفت: پیگیری ثبت اموال مسئولین بر اساس اصل ۴۹ قانون اساسی، شکل‌گیری دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، بررسی به روزِ ردیف‌های بودجه توسط کمیسیون برنامه و بودجه، فعال کردن جدیِ دیوان محاسبات  از مهم‌ترین کارهای مجلس طی ۴ سال آینده خواهد بود. 
وی تاکید کرد: مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی که با دستور ویژه رییس قوه قضاییه پیگیری میشود، قابل تحسین است ولی باید از مدتها قبل این اتفاق می‌افتاد ولی باز دیر نشده و این توفیق نصیب آیت الله رییسی شد. 
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مجلس چالشی ندارد مگر اینکه گرفتار خودفریفتگی شده و اصل خود را فراموش کند. اصل مجلس خدمت به ملت است و مردم نیز با امید به نمایندگان رای دادند و ما نمایندگان نباید این اصل را فراموش کنیم. 
 
این مجلس هرچقدر کار خود را ادامه و با قانون‌گذاری و نظارت جدی مسئولیت خود را به درستی انجام دهد در این صورت میتواند مجددا اعتماد مردم را جلب کند. 
 
نوروزی عنوان کرد: احزاب در طی این سال‌ها نقش خوبی ایفا نکرده‌اند، مدیران احزاب با راه و روش غلط باعث شده‌اند که نوع فعالیت احزاب به بیراهه برود و کارکردی که از احزاب انتظار می‌رفت عملیاتی نشود. متاسفانه چند حزب در زمان انتخابات شکل میگیرند و پس از انتخابات تا ۴ سال آینده خاموش میشوند و این بزرگترین ضعف احزاب در کشور ماست. 
وی در پاسخ به اینکه آیا جریانات سیاسی اطلاح‌طلب از آقای روحانی عبور خواهند کرد یا نه؟ افزود: به نظر بنده این اتفاق نخواهد افتاد زیرا بهترین فرد برای اصلاح‌طلبان آقای روحانی بود. آقای روحانی اصلاح‌طلب تر از آقای خاتمی است. آقای خاتمی ۴ سال اول اصلاح‌طلب بوده و در ۴ سال دوم معتدل شد و حتی در بسیاری از مواقع از اعتدال نیز عبور میکرد ولی آقای روحانی طی این ۸ سال اصلاح‌طلب بوده است. رییس دولت باید دارای فکر و اقتدار باشد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. 
نوروزی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای قالیباف رزمنده و  برادر شهید هستند و به آینده درخشان کشور فکر میکنند قطعا عملکرشان در مقام ریاست مجلس خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • پیگیری ثبت اموال مسئولین از مهم‌ترین کارهای مجلس یازدهم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت