X
تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 - 12:40
کد خبر: 15531
چینش کابینه سیزدهم ایرادات جدی دارد/ رئیسی مثل روحانی نباشد
 

چینش کابینه سیزدهم ایرادات جدی دارد/ رئیسی مثل روحانی نباشد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در چینش کابینه ایرادات جدی وجود دارد و از ظرفیت بانوان و اهل سنت استفاده نشده است.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت اظهارداشت: آقای رئیسی! رأی دشمن شکن مردم به شما، رأی به احیای ارزش های ناب انقلاب اسلامی بود و لازم است در وهله اول از شما تشکر کنم که برخلاف رئیس جمهور قبلی، در روزهای ابتدایی کار خود در میان مردم حضور یافتید.

وی بیان کرد: شما برنامه هایی را ارائه دادید اما درباره روش های کنترل تورم، تثبیت ارزش پول ملی، اشتغال جوانان، بهبود وضعیت محیط زیست و نحوه تأمین مسکن برنامه خود را بسیار جزئی ارائه دادید و لازم است بیشتر در این باره توضیح دهید.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چینش کابینه دولت سیزدهم ایرادات جدی وجود دارد و از ظرفیت بی بدیل بانوان و اهل سنت استفاده نشده است.

سعیدی ادامه داد: کرونا موضوع اول کشور است اما برخی از اظهارنظرهای مسئولان وزارت بهداشت، نمک بر زخم مردم می‌پاشد و در خصوص تولید واکسن هم به وعده ها تاکنون عمل نشده است.

وی گفت: آقای رئیسی شما نماد مبارزه با فساد هستید و باید بگویید که می خواهید با این ساختار فاسد نظام بانکی چه کنید؟ باید از آقازاده ها بترسید چرا که آنان هر مدیر متعهدی را می توانند به ذلت بکشند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر واقعا معتقد به دولت مردمی هستید، باید بدون محافظ در میان مردم حاضر شوید و این حجم از محافظ برای چیست؟

سعیدی اظهارداشت: متأسفانه دیدیم رئیس جمهور سابق دو سال از ولنجک خارج نشد و شما نباید این گونه باشید و باید در میان مردم حضور یابید.

وی افزود: مبنای سیاست ما در عرصه روابط خارجی باید حفظ منافع ملی و رعایت عزت، حکمت و مصلحت باشد و به هیچ وجه نباید به غرب و شرق متکی باشیم.

سعیدی تأکید کرد: دولت سیزدهم باید دولت مستضعفان باشد و فاصله های طبقاتی در استان های مختلف را کاهش دهد. دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که حجم مشکلات نمی تواند در اراده پولادین ملت ما مبنی بر حمایت از ارزش های انقلاب و نظام خللی ایجاد کند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • چینش کابینه سیزدهم ایرادات جدی دارد/ رئیسی مثل روحانی نباشد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت