X
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 شهریور 1402 - 10:40
کد خبر: 21045
گشایش دروازه صادراتی محصولات کشاورزی با همسایگان
 

گشایش دروازه صادراتی محصولات کشاورزی با همسایگان

وزیر جهادکشاورزی گفت: موافقت‌نامه‌ها و تفاهمات بسیاری بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منعقد شده که لازم است در جهت عملی شدن آنها و تبدیل این تفاهمات به قراردادها و فعالیت‌های اجرایی تلاش شود.
نظر سنجی: Article Rating
به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی صبح روز سه‌شنبه چهاردهم شهریور ماه از دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی بازدید کرد.
وی در این بازدید با بیان این که دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی یکی از مهمترین دفاتر وزارت جهاد کشاورزی است، از زحمات مدیران و کارکنان این دفتر قدردانی و بر اهمیت دیپلماسی فعال در بخش کشاورزی با کشورهای هدف به ویژه همسایگان تاکید کرد.
نیکبخت افزود: موافقتنامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های زیادی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منعقد شده است که لازم است در جهت عملی شدن آنها و تبدیل این تفاهمات به قراردادها و فعالیت‌های اجرایی تلاش شود.
نیکبخت با ذکر این که وزارت جهاد کشاورزی از سوی دولت، مسوولیت چندین کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی را بر عهده دارد، دستورات لازم برای برگزاری به موقع و موفقیت‌آمیز این کمیسیون‌های مشترک را صادر کرد.
تلاش مضاعف در حفظ و تقویت ارتباطات با کشورهای هدف صادراتی محصولات کشاورزی به ویژه بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود برای باز نگهداشتن مرزهای مشترک با همسایگان در کلیه شرایط بر روی کالاهای کشاورزی صادراتی کشورمان یکی دیگر از موضوعات مهمی بود که وزیر جهاد کشاورزی به عنوان انتظارات خود از حوزه بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.
وی همچنین اظهار داشت که دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی مرجع رسمی ارتباطات بین‌المللی وزارت جهاد کشاورزی است و کلیه مراودات و ملاقات‌های واحدهای تابعه وزارتخانه باید با هماهنگی این دفتر انجام شود.
در پایان این بازدید، وزیر جهاد کشاورزی از بخش‌های مختلف حوزه بین‌الملل دیدن کرد و در یک فضای صمیمانه، با کارکنان این دفتر دیدار و گفتگو کرد.
انتهای‌پیام/
نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • گشایش دروازه صادراتی محصولات کشاورزی با همسایگان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت