X
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 دی 1399 - 01:15
کد خبر: 13270
توسعه دنیای بازی­‌های رایانه­‌ای با گیم‌های دانش‌بنیان‌ها
 

توسعه دنیای بازی­‌های رایانه­‌ای با گیم‌های دانش‌بنیان‌ها

یک شرکت دانش‌­بنیان موفق به عرضه و تولید بازی­‌های بومی رایانه‌­ای با ژانر اجتماعی شد.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، نیامین سالاری، مدیر عامل این شرکت دانش­‌بنیان فعالیت اصلی این مجموعه را در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌­ای دانست و گفت: وب، رباتیک و بسترهای هوشمند از دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت است.

وی افزود: این شرکت توانست بازی روی خط را ابداع کند که در دو جشنواره بین­‌المللی توانست جوایزی را کسب کند. برنامه­‌نویسی شبکه، برنامه نویسی بلادرنگ وپیام‌­رسان بلادرنگ از جمله ویژگی‌­های متمایز این مجموعه بازی است.

سالاری با اشاره به تحقیقات انجام گرفته در این شرکت، گفت: تاکنون موفق به عرضه بازی رایانه‌ای با موضوع اجتماعی شدیم و ما در نظر داریم بازی‌­های بیشتری در این ژانر تولید کنیم.

مدیر عامل این شرکت تولید بازی­‌های استراتژیک را بخش دیگری از کار این شرکت نام برد و ابراز امیدواری کرد که در این زمینه بتوانند محصولات با کیفیت و باب سلیقه کاربر ایرانی تولید کنند و ادامه داد: شرکت‌­های ایرانی توان و قدرت رقابت با رقبای خارجی را دارند ولی نهادهای دولتی باید از بخش خصوصی حمایت کنند و بسته­‌های حمایتی لازم نظیر تسهیلات را به صورت هوشمندانه­‌ای تخصیص دهند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فعال دانش‌­بنیان همچنین بیان کرد: به دلیل نیاز به خرید سرور، برای برخورداری از حمایت‌­های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام کرده­‌ایم. در صورت اختصاص این حمایت­‌ها، تعداد بیشتری از افراد فارغ ­التحصیل در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • توسعه دنیای بازی­‌های رایانه­‌ای با گیم‌های دانش‌بنیان‌ها
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت