X
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 تیر 1400 - 02:56
کد خبر: 15258
کارکرد مهم دفاتر خدمات الکترونیک شهر پاسخگویی و تسریع در امور مراجعین است
 

کارکرد مهم دفاتر خدمات الکترونیک شهر پاسخگویی و تسریع در امور مراجعین است

شهردار منطقه 4 تهران گفت: به حداقل رساندن زمان رسیدگی و پاسخگویی به درخواست شهروندان مهمترین وظیفه دفاتر خدمات الکترونیک است.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمد محمددوست" در بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک شهر که با حضور معاون شهرسازی و معماری برگزار شد، با بیان این مطلب و با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح به درخواست ها و مطالبات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری افزود: اولین گام در افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی و تسریع در انجام امور مراجعین، پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر است.

او افزود: هدف از تشکیل و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک تسریع در امور شهروندان است و اگر دفاتر به وظایف خود به خوبی آشنا شوند نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به ساختمان های شهرداری نیست و از رفت و آمدهای شهروندان در سطح شهر کاسته خواهد شد.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: کارکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و کارها از طریق این دفاتر و به صورت هدفمند برنامه ریزی و اجرا شود.
محمد دوست با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر کشور و لزوم برنامه ریزی برای کاهش مراجعات و تردد شهروندان به ساختمان های شهرداری منطقه 4 افزود: در راستای سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، از ابتدای سالجاری تلاش شد تا شهروندان به صورت سیستمی و از طریق دفاتر خدمات الکترونیک درخواست های خود را پیگیری کنند.

او در ادامه از اصلاح ساختار نیروی انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 4 خبر داد و افزود:  حاکم کردن رویکرد سیستمی و در کنار آن اصلاح ساختار نیروی انسانی حوزه شهرسازی که از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته، توانسته است رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت مستمر و هفتگی در دستور کار قرار گرفته و توسط معاون شهرسازی و معماری منطقه و روسای ادارات این حوزه انجام می شود و ضروری است شهروندان درخواست های خود را از طریق دفاتر پیگیری کنند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • کارکرد مهم دفاتر خدمات الکترونیک شهر پاسخگویی و تسریع در امور مراجعین است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت