X
تاریخ انتشار: دوشنبه 03 خرداد 1400 - 03:23
کد خبر: 15025
امکان انجام مبادلات مالی و خرید اقلام از طریق سامانه ریل کارت
 

امکان انجام مبادلات مالی و خرید اقلام از طریق سامانه ریل کارت

مدیرعامل راه‌آهن از تامین اعتبار مالی از طریق ریل کارت ویژه مجموعه راه‌آهن خبر داد و اظهار کرد که همکاران راه‌آهن که این سامانه را دریافت کردند، می‌توانند از اعتبار تأمین شده استفاده نمایند.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به مراسم رونمایی از ریل کارت که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، ویژگی‌های استفاده از این کارت اعتباری را برشمرد و اظهار کرد: تهیه این کارت، یک اقدام جهادی بود که کمتر از یک ماه با اعتبار سنجی و بررسی ظرفیت‌های مالی همکاران راه‌آهن بر اساس میزان حقوق و مزایا با همکاری مجموعه ایز ایران به عنوان پشتیبان انجام شده است.

وی تأکید کرد: اکنون ریل کارت اجرایی شده است و همکارانی که پیامک آن را دریافت کردند، می‌توانند با نصب این سامانه بر روی گوشی‌های همراه خود از اعتبار تأمین شده از سوی شرکت راه‌آهن استفاده نمایند.

رسولی عنوان کرد: همکارانی که این سامانه را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اند، این امتیاز را خواهند داشت که از طریق گوشی همراه از صورت حساب‌های مالی، اعتبار باقی مانده، سبد خرید، سابقه خرید و دیگر اطلاعات مورد نیاز استفاده کنند.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: با استفاده از سامانه ریل کارت، این امکان فراهم می‌شود تا افراد بتوانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد هم به صورت آنلاین و هم حضوری خرید کنند و از امتیازهای تخفیف و فروش‌های فوق‌العاده که از سوی این فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با استفاده از ریل کارت، فرصت مناسبی برای ارتقای خدمات رفاهی در مجموعه راه‌آهن به وجود آمده است و با شیوه اعتباری خرید که در آن انجام می‌شود، شأن و منزلت خانواده بزرگ راه‌آهن و همکارانی که ریل کارت را در اختیار خواهند داشت، بیش‌از پیش فراهم می‌شود.

رسولی خاطرنشان کرد: دارندگان ریل کارت می‌توانند با توجه به اعتباری که برای‌شان تخصیص یافته، خرید خود را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساط انجام دهند و این مبالغ به صورت تقسیط از حقوق کسر خواهد شد.

گفتنی است؛ وزیر راه و شهرسازی در مراسم رونمایی از ریل کارت که در مورخ ۲ خرداد در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدام جهادی راه‌آهن، خواستار گسترش پذیرندگان ریل کارت شد تا همگان بتوانند از مزایای این طرح در جهت منزلت اجتماعی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • امکان انجام مبادلات مالی و خرید اقلام از طریق سامانه ریل کارت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت