X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400 - 02:24
کد خبر: 14888
رضایتمندی شهروندان در گرو حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است
 

رضایتمندی شهروندان در گرو حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است

شهردار منطقه 4 تهران گفت: برای جلب رضایت شهروندان از طریق به حداقل رساندن زمان صدور انواع پروانه و گواهی و پاسخ به استعلام ها به عنوان مهمترین مؤلفه تکریم ارباب رجوع نیازمند حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمد محمددوست" در مراسم تکریم و معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 4 با بیان این مطلب و با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح کارکنان به درخواست ها و مطالبات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری افزود: اولین گام در افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی و تسریع در انجام امور مراجعین، پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر است.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه می تواند در حاکم کردن رویکرد سیتمی نقش کلیدی ایفا کند و باید ظرف 2 هفته پیشنهاد مشخص ارایه گردد.

محمد دوست در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات خوب معاون سابق شهرسازی و معماری افزود: خوشبختانه در روزهای پایانی سال 1399 اقدامات خوبی در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفت و علیرغم حجم بالای مراجعات و درخواست ها آرامش خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.

در ادامه این نشست با حکم "محمد محمددوست" شهردار منطقه 4 "نقی عربی" به عنوان معاون شهرسازی و معماری این منطقه جایگزین "مسعود بهرامی" شد. وی پیش از این عهده دار همین سمت در منطقه 20 بوده است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • رضایتمندی شهروندان در گرو حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb
طراحی سایت