X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 01:09
کد خبر: 20568
"روابط عمومی" چشم تیزبین، روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است
 

"روابط عمومی" چشم تیزبین، روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است

مدیر عامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی، مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان، برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده‌اند.

امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد، مشروط به آن که، نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثر گذار دارد.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌ گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه ایزد منان، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • "روابط عمومی" چشم تیزبین، روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت