X
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 - 04:41
کد خبر: 18530
ساعت جدید طرح ترافیک تهران از اول مهر اعلام شد
 

ساعت جدید طرح ترافیک تهران از اول مهر اعلام شد

با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهر تغییر می‌کند و از ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۶ عصر خواهد بود.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران امروز به ریاست شهردار تهران و با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل‌ونقل شهر تهران برگزار و درباره موضوعات مختلف این حوزه بحث و تصمیم گیری شد.

بررسی شرایط و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مراکز آموزشی نخستین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به ارائه گزارشی درباره این اقدامات و مواردی از قبیل افزایش و اورهال ناوگان حمل‌ونقل عمومی به منظور آمادگی بیشتر در زمان بازگشایی مراکز آموزشی پرداخت و در کنار آن موضوع خطوط پرسرنشین و امکان اجرای آن در برخی از نقاط شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ارائه گزارش عملکرد در زمینه اقداماتی که در خصوص ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها انجام شد و بررسی نحوه اجرایی شدن طرح‌های مربوط به آن، دستور جلسه دوم شورای ترافیک بود که توسط مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران تشریح شد.

ساعت پایان طرح ترافیک به ۱۸ رسید

 در دیگر دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران، وضعیت طرح ترافیک و تغییر ساعات اجرای آن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مصوب شد که ساعت پایان طرح از ساعت ۱۷ به ۱۸ موکول شود و در واقع اجرای آن از ۶: ۳۰ صبح تا ۱۸ عصر و از ابتدای مهرماه خواهد بود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ساعت جدید طرح ترافیک تهران از اول مهر اعلام شد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت